Selasa, 19 April 2011

Rahsia Kecantikan Victoria Beckham

Victoria Beckham memiliki paras rupa yang cantik, tubuh yang seksi, dan kulit yang sehat.Victoria akhirnya mendedahkan rahsia kecantikan kulitnya.

Pemenang “World's Most Selebriti Glamorous” dari make up Max-Factor itu bersama suami menggunakan masker dan scrub dari kotoran burung bulbul yang hidup di Pulau Kyushu, Jepun.

Kotoran burung bulbul adalah produk alami yang memberi khasiat lebih kuat dan lebih efektif daripada ubat inovatif untuk perawatan kulit. Kotoran ini berisi enzim yang terurai sel-sel mati dari epidermis. Selain itu, berhasil membersihkan bintik-bintik hitam dan membuat kulit terlihat sehat.
Kotoran ini dikeringkan di bawah sinar ultraviolet dan dicampur dengan dedak padi dan air, hingga akhirnya campuran yang dihasilkan boleh dipakai ke wajah sebagai masker.Demikian yang diungkap dari Genius Beauty, Isnin (14/2/2011).

Victoria mengaku bahwa dia telah menemui sebuah produk kosmetik yang luar biasa selama perjalanannya ke seluruh bagian negara Jepun.

Bintang Hollywood ini kagum oleh kulit cantik alami dan awet muda perempuan Jepun.Ketika kembali ke rumah, ibu tiga anak ini menemukan bahwa beberapa salun kecantikan di New York semakin efektif mempraktikkan penggunaan kosmetik berdasarkan produk kotoran burung bulbul.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...